Khamis, 18 Disember 2008

MasyaAllah!! Sekali lagi rumah aku jadi sasaran "doktor tidak terlatih"!!! Ini sudah masuk kali ketiga rumah aku jadi sasaran. Kalau kali pertama dan kedua dulu, aku masih punya kesabaran dan masih mampu untuk meredhakan kehilangan yg tak seberapa itu. Namun, kecurian kali ketiga ini benar2 buat aku hilang sabar dan cepat naik marah. huhuhuhu baru kurasai mcm mana suami ku rasa waktu kecurian kali pertama. Alhamdulillah suamiku kali ini lebih tenang dan cukup membantu mengurangkan rasa marahku. Mungkin kali pertama dulu suamiku yang dipilih utk diuji. Kali ini gilirin aku pula.

Sememangnya aku memandang peristiwa ini satu ujian tapi kali ini aku memang tidak mampu utk terus bersabar. Doa aku agar pencuri tu sedar dan kembali bertaubat dan mudah2an diberi hidayah oleh Allah. Tapi harapan aku juga agar barang yang hilang itu dapat dikembalikan semula kepada aku.




Mudah2an apa yang berlaku dpt dihitung sebagai kafarah utk dosa2 kami. Ameen.
Posted by Wafie ~ Ummu Amri On 11:13 PG No comments

0 comments:

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

    Blogger news

    Blogroll

    About