Rabu, 8 Oktober 2008

September 2008...wah this is my first year celebrate my bezday with hubby!!!


Alhamdulillah, semakin bertambah usia kuharap semakin bertambah kemantangan dalam mengharungi saki baki kehidupan...Paling penting biarlah tahun ini menjanjikan amal soleh serta pengabdian aku sebagai hambaNya lebih baik dari sebelumnyer...ameeen...hmm..Alhamdulillah sepanjang hidup ini terasa betapa rahmat Allah kepada aku terlalu banyak dan tak terhitung...huhuhuhu terlalu banyak nusrah Allah dalam setiap detik dan langkah aku dalam mengatur kehidupan di dunia fana ni...Tp bila kubandingkan dengan amalan2 serta tingkah lakuku sebagai hambaNya...astaghfirullahalazim....hakikatnya tidak layak utk aku terima semua anugerah dan nikmat Allah ini...malu pon ada...dah la dosa banyak...tak malu plak sedut udara Allah bagi...dok kat atas bumi ciptaan Allah plak tuh...huhuhuhu betapa sesungguhnya aku insan yg bernasib baik masih dalam perhatian Allah sekalipon dosa menggunung tinggi....





Sehari selepas bezdayyy, 7hb September hari pertama aku lapor diri di opis baru..takut!!!!! but buat2 tak takut...bukan per.. yer lah tempat baru post baru dan segalanyer baru...mesti la aku takut sbb byk perkara tak tau...lepas jumper pengarah, lega rasanyer...coz aku dpt rasa aku mudah bekerja dgn org mcm pengarahku itu...pas tu kebetulan ada meeting PUSPANITA...huhuhu my first assignment is attending the meeting!!! wat ever!! coz kat meeting tu la aku leh kenal wanita2 gagah di opis baru ku ini...huhuhu perkara yg paling aku nak elak sejak dulu akhirnya terpaksa kutempuhi jua kini...harap aku mampu lakukannya...isk isk isk...





tergezut aku tgk bilik yg disediakan utk post aku tuh...masyaAllah ni bilik sapa ni???? terkejut sngt yer lah bilik aku kat MOT dulu pon tak macam ni...anyway Alhamdulillah aku syukur dgn apa yg aku dapat...mmg Allah Maha Mengetahui apa yg terbaik utkku...Alhamdulillah kerana urusanku dipermudahkanNya....kini bermulalah rentak baru kerjaya aku di negeri chek siti wan kembang ini...ehehehhe semoga sentiasa dalam pimpinanNya dalam laksanakan amanah ini...semoga terpelihara aku dari perkara2 yg mendatangkan kemurkaanNya... ameen..



Posted by Wafie ~ Ummu Amri On 3:14 PTG No comments

0 comments:

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

    Blogger news

    Blogroll

    About